Om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken, kunt u kiezen om uw bestelling te laten bezorgen bij u thuis, op het werk of bij de buren óf haal uw bestelling zelf op bij een afhaallocatie van PostNL.
Bij ieder product staat aangegeven wat de voorraadstatus is; ‘Op voorraad’ betekent dat we uw bestelling dezelfde werkdag nog meegeven aan PostNL mits u deze vóór 21.00 uur online plaatst. PostNL levert uw bestelling de volgende dag op het door u opgegeven adres. Bestelt u voorradige producten op een zaterdag of zondag, dan kunt u uw bestelling vanaf dinsdag laten bezorgen. Ontvangt u de bestelling liever op een andere dag, kies dan bij het afronden van uw bestelling zelf een bezorgdatum.
Is een product niet op voorraad, dan staat bij het product de verwachte levertijd in dagen aangegeven. Bij het kiezen van uw bezorgdatum houdt de website rekening met de levertijd van het product. Ook als u meerdere producten tegelijk bestelt waarvan een of meerdere een levertijd heeft.
Heeft u uw bestelling met creditcard betaald, dan kan het zijn dat uw betaling nog verwerkt moet worden. Uw bestelling wordt meegegeven aan PostNL op het moment dat wij uw betaling binnen hebben.
Indien een bestelling niet aan uw verwachting voldoet, kunt u deze retourneren. Hiervoor volgt u de volgende 2 stappen:
Bel binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling gratis naar de Klantenservice van Allesvoordiabetes.nl op 088 - 99 55 859 . U ontvangt dan een retournummer dat u nodig heeft bij de volgende stap.
Stuur de pakbon met het retournummer samen met de producten binnen 14 dagen op naar: Allesvoordiabetes.nl, T.a.v. Klantenservice, Antwoordnummer 13049, 5600 VE, Eindhoven. Schrijf het retournummer ook op de verpakking waarin u de producten retourstuurt.
Zonder vermelding van het retournummer kunnen wij uw retourzending helaas niet in behandeling nemen. U ontvangt de betaling binnen 14 dagen nadat wij de retour gezonden producten van u ontvangen hebben. De door u te ontvangen betaling is inclusief de verzendkosten maar exclusief eventuele extra kosten die wij op uw verzoek gemaakt hebben voor een andere leveringswijze dan onze standaard wijze.
U dient een klacht eerst in te dienen bij allesvoordiabetes.nl via de klantenservice, zodat we naar een goede oplossing kunnen zoeken voor u. Bent u het vervolgens niet eens met de afhandeling en oplossing van uw klacht door allesvoordiabetes.nl? Dan kunt u de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen (LKMH) benaderen. Na melding van een klacht door u als cliënt, neemt het secretariaat LKMH de taak van mediator op zich en wordt met een frisse kijk op de klacht onderzocht of deze alsnog in bemiddeling op te lossen is. Deze bemiddeling is voor alle partijen vrijblijvend en een eventueel advies is dan ook niet bindend.
Het secretariaat van de klachtencommissie is bereikbaar op ma, di, do en vrij (08.30 en 17.00) uur. Wanneer er geen bemiddeling plaatsvindt of dit niet tot een oplossing leidt, dan zendt de mediator, uitsluitend op uw verzoek, het bijbehorende dossier en de bevindingen door aan de LKMH. Het doorzetten van de klacht bij de klachtencommissie doet u schriftelijk dan wel per e-mail bij het secretariaat LKMH. De klachtencommissie zal middels haar voorzitter bepalen of uw klacht ontvankelijk is of niet.
Voor nadere informatie over de Landelijke Klachtencommissie Medische Hulpmiddelen, zie: www.lkmh.nl.